تعداد بازدید: 2062

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 مهر 1386-0:0

برنامه هاي ديني در" اغما"!

عضو شوراي هيئت هاي مذهبي سوادکوه گفت:سريالهاي صدا و سيما و مسابقه هاي ورزشي بعد از افطار باعث تضعيف برنامه هاي ديني و فرهنگي مساجد شده است.


سهراب باقري عضو شوراي هيئت هاي مذهبي سوادکوه  با اشاره به پخش سريالهاي ويژه ماه مبارک رمضان در ساعات برگزاري نماز و برنامه هاي ديني مساجد تصريح کرد ، سريالهاي صدا و سيما در ماه مبارک رمضان باعث تضعيف برنامه هاي ديني و فرهنگي مساجد شده است.

 باقري با اعتراض به پخش سريالهاي تلويزيوني از رسانه ملي در ساعات فعاليت مساجد و اقامه نماز جماعت تاکيد کرد: رسانه ملي بايد تقويت کننده و تشويق کننده حضور مردم و جوانان در مساجد باشد اما متاسفانه اين روند نه تنها مشهود نيست بلکه برعکس باعث خانه نشيني جوانان و مردم شده است .

وي افزود : از طرف ديگر اداره تربيت بدني هم جام رمضان را بعد از افطار قرار داده و باعث تشويق جوانان براي حضور در سالن هاي ورزشي گرديده است؛ در حالي که با کمي برنامه ريزي و مديريت رسانه ملي و تربيت بدني مي توانستند اين برنامه ها را پس از اجراي برنامه هاي ديني و مذهبي در مساجد برگزار کنند.

وي خاطر نشان کرد ، هيئت هاي مذهبي تمام تلاش و اهتمام خود را در جذب جوانان و ارايه خدمات ديني و فرهنگي به کار گرفته اند اما روند فعاليت رسانه ملي و سازمان تربيت بدني اين موضوع را خدشه دار نموده که بايد در رابطه با آن تجديد نظر گردد.

وي در پايان تاکيد کرد شوراي هيئت هاي مذهبي بيانيه اي اعتراض آميز براي مسؤولان رسانه ملي و تربيت بدني ارسال خواهد کرد.



©2013 APG.ir